min mage, ett nytt bottenlöst hål?

Nyss kommit hem ifrån skolan, jag var så hubgrig så jag höll på att tuppa av! Bokstavligt talat! Fick skynda mig äta ett par hårdmackor, innan jag ens fått av mig jackan. Jag visste inte vad jag skulle ta vägen och kände tårarna bränna bakom ögonlocken för att jag var så hungrig. Och det fanns heller ingen anledning till det, för jag åt rätt mkt frukost imorse, tog med mig en risifrutti till skolan och åt rätt mkt mat på lunchen för en gångs skull. (egentligen skulle jag inte kalla det mycket mat, men mycket jämfört med vad jag brukar äta i skolan.) Men ändå vet jag inte när jag var så hungrig sist som jag var idag. Verkligen konstigt!

Idag får Myska vila, jag måste plugga matte inför provet imorgon. Imorrn har jag min sista mattetimme någonsin, göra provet sen är kursen avklarad! Kan inte klaga på det direkt!! Vårväder idag också, vårjackan på. Utan vantar & långkalsonger med en tunn jacka, känn på den! Det var första gången i år som jag gick utan den kombinationen. Inte frös jag en enda sekund heller, kände vårkänslorna komma i kroppen och jag måste skriva rätt ut, FY FAN VAD HÄRLIGT DET KÄNNS!!!! Lycka lycka lycka!


Jag såg ut som 13 på bilden, men vad gör de om 100 år? ;)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback