Lördag 09/04-11

Idag har det varit full fart hela dagen! Åkte in till Valbo på förmiddagen med mamma, hittade en hel del kläder, löpset, hästgrejor etc.. jag kunde inte hålla mig från sommarkläderna heller, så köpte ett par nya höga jeansshorts och en jättesöt vit knyt blus till. Nu vill jag ha sommar och 30+ sol, gud så fint det skulle vara!

Det stora pluset på dagen var att jag fick ett samtal som berättade att jag har fått sommarjobb nu till sommaren, blev så glad! Nu kommer jag kunna dra in lite pengar på egen hand och bli lite mer självständig. Awesome! Kommer få jobba på samma avdelningar som jag hade min APU på förra året, och mellan 75-100%! Känns inte alls illa! Trots det så känns det ändå lite konstigt, den här sommaren kommer bli helt olik förra årets. Då jag låg på stranden och solade hela dagarna och hade det bara bra och blev brun. Fast ändå... så jobbar jag nog hellre! Jag får försöka hinna med båda delarna!

Imorrn är det tävling i Valbo som gäller! Konstigt det där, när jag ska tävla dressyr så är jag så nervös så jag kan spy både veckorna och dagarna innan.Men nu när när de är hoppning, så har jag inte ens ägnat en tanke åt nervositeten. Då är jag bara glad och ser fram emot det!! Nej, vad roligt det ska bli! Kommer bli en låååång dag också, vet med mig redan nu att man kommer gå och vara trött ända fram tills onsdag ;) Det brukar oftast bli så efter en lång och tidig tävlingsdag! Nej, nu ska jag sova!

Ha det bra allihopa, sov gott inatt nu!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback