Jag fullkomligt avskyr när det blåser ute

Speciellt som det blåser nu, och att gå i medvind med håret utsläppt och inte ha möjlighet att sätta upp det är de värsta jag vet! Helt seriöst! Nu har jag fått det sagt, gud så arg jag var idag!

-------------------------------------------------------------

Hoppträning med Myska ikväll, de är dags att trimma lite inför helgen! Jag är super taggad tills på söndag, tror det var 1.5 år sedan jag var iväg och tävlade Myska i hoppning. Det har ju bara varit dressyr för som vi har tävlat i. Men i helgen blir det laghoppning div 2! Kommer bli superkul, fast jag har inga som hellst förväntingar. Med tanke på att jag aldrig vet hur hon beter sig på tävlingsplats, antingen funkar det eller så gör det de inte. Nu ska jag ner och smörja sadel och träns, egentligen borde jag smörja båda sadlarna. Men just idag får det bli hoppsadeln, den är i mest behov av det efter att jag red ut i regnet i helgen. Ha de gött resten av dagen nu, så hörs vi!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback