Hästar, hästar, hästar

Trääääääningsveeeerk i hela kroppen!!! Hade problem med träningsverken redan igår, sen i tisdags. Sen när jag red Matisse, Helena min tränares häst igår så blev träningsverken knappast bättre idag. Men det är skönt så jag tänker inte klaga! Matisse, vilken häst. Så grymt rolig att rida så jag knappt kan fatta det, jag var helt slut efter halva lektionen men när den var slut så ville jag heller inte hoppa av. Gud så mycket häst det var att rida och arbeta, men vilka steg. Jämfört med Myska så kändes det ju som om man svävade (inget illa ment mot min pysk, men hon är ponny och tar mycket mindre steg.. bara det jag menar.) Nej, men det var jätteroligt och snällt av Helena att jag fick rida honom. Nu funderar jag om jag ska dra ut och springa en runda efter att jag har vart ut och mockat, så jag får bort den här träningsverken för ett tag. Mjuka upp musklerna lite! Sen kommer Klara och rider ut med mig på eftermiddagen, jättesnällt av henne med att hon ville börja rida Vilma. För dagarna går så fort och det finns så mycket att göra, så det blir svårt att hinna med allt, framförallt för mamma som har tusen grejor mer än mig att göra, och då känner ändå jag mig stressad. Nej, men det blir jättekul att få lite sällskap. Annars så rider ju jag oftast själv.

Ha det bra, nu ska jag stoppa in smöret och osten i kylen medans jag kommer ihåg!


Har köpt en ny vårjacka, den syns lite på bilden.. men inte mkt ;)
p.s jag var faktiskt inte svettig, även om de ser ut så i ansiktet..


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hoppas du får en underbar dag <3 kram <3

2011-04-17 @ 15:47:01
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback