Det snurrar många tankar i mitt huvud

Både positiva och negativa! Men jag tror jag har strukturerat upp de flesta nu och vet precis hur jag vill ha det. Även om jag har vetat det tidigare med, så har jag fått det ännu klarare för mig nu. Jag har även bestämt mig för att ta tag i vissa saker som jag skjutit upp ett tag sen har jag fruktansvärt mycket planer för de kommande månaderna också tillsammans med Jeanette. Tar varje dag med en klackspark helt enkelt, det är inte mer komplicerat än så! Nog om det!

Jag ska sova nu, men måste försöka att komma ihåg att påminna mig om att smörja ridstövlarna i tid imorgon, så de inte blir i sista minuten när jag ska iväg till träningen.

Godnatt! Imorgon ska jag vara roligare! ;)


Nu vill jag ha riktig värme, jag är trött på att frysa varje dag! Tänker inte gå med långkalsonger tills Juni i år!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback