Åh fy fan vad skönt!!!

Endorfinerna rusar i min kropp, jag är så trött i musklerna så hela jag darrar. Det är svårt att skriva för fingrarna skakar så mycket så jag blir att trycka på fel tangenter. Men jag känner mig så lycklig, så glad och mår så jävla bra. Jag har tagit ut mig totalt idag, och den känslan har jag längtat efter så länge. Det är i sånna här stunder som jag mår som bäst, bästa känslan som finns. Jag har nyss vart ute och sprungit, blev vanliga rundan. Alldeles lagom att börja med såhär när det var första gången jag sprang för i år. Det gick så grymt bra, var bara 10 sek efter förra årets bästa tid, och då sprang jag en bra bit på snö och i puls genom skogen nu också. Hade det vart samma undelag som i somras så hade jag slagit tiden, och jag som trodde jag hade tappat nu i vinter! Nej, fan vad bra jag mår psykiskt just nu! Stuntar blankt i om jag har använt svordomar i varannan mening.

Innan jag gick ut och sprang så var jag ut och red både Vilma och Myska. Vilma innan lunch, Myska efter. Nu tänker jag inte göra en enda muskelansträngning till idag, även om jag har sjukt mycket energi över. Nu ska jag ta en dusch, sen äta! Imorgon kommer jag få träningsverken som jag längtat efter! Wiiieee gud så bra det känns! Så peppad på att komma igång på riktigt nu!!!

ett stycke svettig Vilma! (:

Ett stycke mindre svettig Myska! Ignorera att jag har lagt en borste på hennes rumpa.. :P

Innan jag började springa. Självklart skulle spjöveln vara med på ett hörn! Måste köpa löparbyxor också, har velat skaffa mig det ett bra tag nu. Men de går ju bra utan också!


Kommentarer
Postat av: Syster

Världens sötaste lilla Myska <3<3 Åhh vad jag älskar den ponnyn!!! Så JÄKLA GOO!!

2011-04-02 @ 10:04:05


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback