Olika slags bussnöjen!

Mobilbloggade för ett litet tag sedan när jag satt på bussen hem, men det verkar inte ha kommit upp av någon underlig anledning så jag får försöka återge så mycket som möjligt här i stället.

Underliga människor det finns måste jag säga, Förra veckan när jag satt på bussen påväg hem satt det en kvinna med en pincett diskret undangömd mellan handen och armslutet på jackan. När hon inte trodde att någon såg, lyfte hon armen och förde handen med pinceten mot näsan och drog några näshår. För att sedan gömma undan pincetten i jackarmen igen. Detta upprepades även ett antal gånger efter vägen. Och idag på bussen hoppade Jeanette efter ett tag över till mitt säte, som precis hade fått en plats ledig och berättar att hon var tvungen till att byta säte. Eftersom killen/mannen bredvid henne satt och tittatde på vääääldigt lättklädda tjejer i mobilen. Inte ett dugg diskret eller verkade känna någon som hellst rädsla över att bli avslöjad med sitt onsdag eftermiddags nöje. Alla har vi olika sätt att fördriva tiden på bussen med.
Vissa intresserar sig näshår och andra för porr. Men jag tror faktiskt att jag kommer att fortsätta med att fördriva min busstid med musik även i fortsättningen....


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback