Nu taggar vi laget!!!! :D

Nu taggar vi inför laget!!!
Idag går första dressyr div 2 omgången, har min start alldeles innan klockan fyra! Åker dit tidigare ändå för att kunna se de andra ur laget, synd det där med dressyr att man inte kan skapa samma "lagkänsla" eftersom det är timmar mellan starterna. Ska snart dra ut till stallet, Myska är inte knoppad än så det ska fixas se måste jag få henne ännu lite blankare än vad hon redan är. Jävlar vad taggad jag är nu, nu gäller det bara att både jag & myska slappnar av också så ska nog det här gå bra!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

:D hoppas att du fixade salden lika blank och fin utan mig (; haha

2010-09-05 @ 15:51:07
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback