Måndag, seg seg seg!

Sitter alldeles själv i klassrummet och fördriver tiden tills bussen går. Jobbar med ett litet arbeta inom social omsorg men jag kommer ingenvart. Hittar ingenting om sandvikens handikappskonsulent osv...
Idag har och Jeanette tagit ut en sockerdag, vilket innebär att vi får äta godis, mycket godis. Bättre att ta det så, mycket på en gång som underlättar en seg måndag istället för lite varje dag hela veckan.

Ska leta reda på de sista svaren nu, sen maila till idrottläraren ang. lektionen imorgon! Sen har jag inte mycket mer tid på mig innan bussen går, på med jacka och halsduk och gå ut i höstluften! (Se Matilda, jag använder också ordet höstluft utan att missbruka det. I min blogg tröttar jag inte ut ordet i alla fall.. (; )

Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback