Jag och mina mobiler...

Jag har alltid haft någon speciell tur med mina mobiler. Vad dom än råkar ut för, så löser det sig ändå på något konstigt sätt. T.ex. Jag hade en som jag tappade efter vägen, som en människa som vi var bekant med hittade och gav tillbaka. Min ena som blev överkörd några gånger av några bilar, men klarade sig ändå. Min nuvarande som jag råkade vattenskada i somras, som körde igång efter några dagar ändå. Och igår... innan jag hoppade på bussen satt jag och höll på med min mobil i bilden. Jag la ifrån mig den, och då hörde jag att jag fick ett sms men brydde ig inte om att kolla eftersom jag tänkte göra det på bussen istället. Jag hoppade ur bilden och satte mig på bussen. Väl där så hittade jag inte min mobil surt nog. Först tänkte jag om jag tappat den och försökte sträcka på mig för att se ut, men brydde mig inte så värst mycket efter att kolla nogrannare eftersom jag blev säker på att jag glömt den i bilen. Skoldagen genomgick, när jag kom hem så fanns den inte i bilen. Då började jag drabbas av lite smått panik. Åkte fram till stationen igen, och där låg den. Den låg helt öppet i gräset mitt på stationen. Ljudet var på och jag hade många missade samtal. Jag plockade upp den och åkte väldigt nöjt men lite chockad hem igen. Säger då det, det är tur man bor i Ockelbo. Min mobil låg där ute i 9timmar, helt orörd.


Kommentarer
Postat av: Sandvikens stolthet

hah :P tur att det inte regnade då pellus men du är bra slarvig du

2010-09-30 @ 12:52:22


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback