Ibland blir man tvungen ändå...

Puh! Jag suckar fastän jag inte ens har börjat än. Det är fredag eftermiddag och jag ska precis börja att städa, mitt rum ser förj*vligt ut! Det blir lätt så under skoldagarna, man har lite bråttom på morgonen, drar ut hela graderoben efter kläder, låter det ligga kvar. Kastar en blick åt det när man kommer hem men låter det ligga kvar med tanken att man looovar sig själv att man ska ta reda på det senare! Och så fortsätter dagarna i ända. Jag hatar verkligen när det inte ser ut som det egentligen ska, så nu ska jag ta tag i det! 

Så vad ska göras och vadär planerna för kvällen?
Städat ur kylskåpet, fy för möglig ost & kräm! - CHECK!
♥bloggat! - CHECK!
Städa !
Äta pizza med familjen!  mamma! (:
Höra av mig till lelle om hon är sugen på lite kaffe ikväll! (;

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback