Helenaträning med Jasmin !

Nyss kommit hem från stallet, Jasmin skötte sig fint på träningen. Vädligt ovant att komma från Myska till Jasmin med tanke på att de är varandras motsatser. Men med det i åtanke så tycker jag själv att det gick jättebra. Var mycket enklare för mig att rida henne för tränare än att träna henne ensam. Eftersom inte har haft en aning om hur jag ska bära mig åt för att få det att funka. Men idag gick det great! Hon försökte rymma från galoppvolten i höger en gång, lyckades väldigt bra också med ett rus iväg efter långsidan som det tog ett tag att få stopp på. Men efter det vaknade hon till lite, och blev snäppet finare.

Nej, nu har det här inlägget fördrivit min väntetid på duschen som planerat, Lars är nu färdigdushad och jag ska äntligen få tvätta bort svetten efter ryggen! (;


Söta lilla lilltuffla ! <3


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback