Godnatt från ögonbrynsturken

Tydligen blev min och champes video ifrån 2007 succé! (; Kan svara på både Matildas och mimmis kommentar på en gång. Jag ska titta om jag hittar någon rolig till, sen ska jag även göra den video som jag lovade Mimmi att jag skulle göra. Men inte idag, för nu är det för sent och jag har liniment os i ögonen så jag ser knappt datan framför mig. Nog om det!

Morgondagen kommer bli awesome, fest med härligaste brudarna från klassen! Det är oktoberfest(en) inne i Sandviken. Jag insåg ikväll att jag inte äger några passande skor att ha tills imorrn, det känns mindre bra.
Tänkte kvällen till ära färga ögonbrynen också, det var inte igår som man gjorde det.
Först = inget resultat
Andra försöket = Näsran inget bättre resultat
Tredje försöket = det syns fortfarande inte, men okej det får duga!
Tre minuter efter = Hjälp, dom är svarta! :O
Äsch det bleknar ju, kan inte bli lika lyckat varje gång!



Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Sandvikens stolthet

hahahahahahaha men Ellen!

2010-10-01 @ 14:06:18
Postat av: Mimmi

Hahaha bra de Ellen ! :) Inte fullt så bra med ögona ;P haha klantarslet till B1 :)

2010-10-01 @ 22:18:55
URL: http://linddahl.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback