Dumheter!

Nu är det snart dags att sova! Hoppas på att få en lugn natt nu, jag hade mina bestyr nu natten som var. Kalla mig vad ni vill, iq som en grottmänniska har jag då i alla fall. Speciellt när jag vaknar mitt i nätterna. Idag vaknade jag vid fem (det var iaf vad jag trodde att klockan var.) Jag kände mig supertrött men masade mig ändå upp ur sängen. Det var jättemörkt utanför fönstret, konstigt men det kanske bara var tjock dimma. När jag kom ut i badrummet så tänkte jag att natten gått alldeles för fort, kändes som den knappt hade passerat. Jag valde ut kläder, tog tid på mig och svor över dom. Sminkade mig, vilket var jättesvårt eftersom jag mådde illa av trötthet. Hade tankarna inne på att det är helt sjukt att man ska behöva vara såhär trött när man ska till skolan. Efter ett tags försök så hade jag till slut allt smink på plats samt håret var plattat. Beslutade då att jag var tvungen att vila lite innan frukossten annars så skulle jag inte överleva dagen. När jag ska ställa in alarmet och se hur länge jag kunde vila så ser jag klockan. VADDÅ 00.45????!!! Den var ju fem ju.. var det inte morgon, vaddå är det tidig natt?? Jag förstod ingenting, blev sså fruktansvärt förvirrad. Jag var uppe mitt i natten bara någon timme efter jag somnat och var helt redo för skolan. Det var bara att ta av sig kläderna och lägga sig i sängen med ångest. Jag ville sova, inte springa uppe. Hur kan man vara så korkad. Insåg att jag sett den lilla lilla alarmklockan nere i vänstra hörnet och fått för mig att det var vad klockan var.  Men jag säger då det, varje morgon borde man vakna upp och se sig i spegeln fixad och klar. (;

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback