Det där med kaffe...



Jag har lärt mig det där med kaffe nu, jag trodde faktiskt att det skulle ta längre tid än vad det tog. Visst, jag  tycker fortfarande inte att det gott men det är heller inte äckligt. Om man inte bortser från sista skvätten i muggen då, tycker det smakar alldeles för besk. Men och andra sidan, för ni som känner mig. När sparar jag inte sista biten, skvätten etc. Jo alltid!Fick besök av halva familjen Sandberg rätt sent här på kvällningen. Trevligt med fika sällskap men dock under otrevligare omständigheter.

Nu ska jag sova, känns som om jag får sovmorgon imorrn när jag tar åtta bussen!

Kommentarer
Postat av: Kattan

Duktig tjej som börjat dricka kaffe, gillar´t :)

Kram från töntmamman :)

2010-09-08 @ 14:33:51
URL: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback