Vi kör en lista

Ytterligare en påminelse till mig själv. Glöm inte logga ut från bloggen när Lina finns i närheten. Se inlägget nedan. Nu har tröttheten slagit emot mig som en vägg, annars har jag i övrigt varit pigg hela dagen. Gick hem till Lina igår natt ifrån city. Jag kan inte minnas när jag frös så sist, fick en förkylning på köpet. Nu längtar jag bara till en lugn kväll i soffan. Kör en liten lista i brist på annat.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött, känner mig lite nedstämd
Favoritgodis: chips & dipp
Är det nåt du absolut inte äter: lever, blodpudding & fisk. Finns rätt mkt..
Kläder just nu: byxor & ett linne. Bytte om så fort jag kom hem.
Musik just nu: touch me -  weeping willows & My america - The camp
Vad sa du senast: ah ! (svarade på om jag kunde ta in hästarna)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: medeltiden kanske... fast det var rätt ohygiensiskt.
Sommarplaner: nu ?
Fisk eller badkruka: Badkruka
Saft eller alkohol: saft
Hur många kuddar sover du med?: sex stycken
Favoritväder: Sol!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: återkommer !
Spelar du nåt instrument:  Kan spela fiol
Morgon- eller nattmänniska: Morgon och natt! Konstig kombination!
Sparare eller slösare: Slösare...
Bästa film: p.s I love you, night at roxbury, en sång för Martin, a walk to remember m.fl
Tror på liv på andra planeter: helt klart!
Har du några homosexuella vänner: Nej, men bi
Tror du på mirakel: -
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Japp
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: jag har ingen aning, det lämpligaste är nog två iaf
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: alldles för mkt
Snarkar du? nej, inte vad jag vet. Jag pratar däremot i sömnen
Stjärntecken? kräfta
Rädd för insekter? ja
Äckligaste insekten: malar & krankar
Största svaghet: jag vet inte hur jag ska formulera. Jag är som svagast för mina närmaste. De som är inanför "mitt skal" och där kan påverka. Både positivt och negativt. Det är dem som jag lever för, och därför kan de även så lätt komma åt mina svagheter. Men ååh det här låter jättekonstigt, ni kommer uppfatta det här helt fel. Hur ska jag skriva, samtidigt som de gör mig så oherhört glad, kan något litet bakslag från dem påverka mig och göra mig som mest svag. Något bakslag från de utanför påverkar mig inte på det viset, de når inte min svaghet. Förstår ni fortfarande inte så läs igen eller ring så får jag väl förklara då om det skulle vara så.
Det här är jag bra på: med läxa från psykiatri läraren : jag är bra på väldigt mycket, gud vad bra jag är.
Bästa bok? Jag har läst så många bra, har ingen riktig favorit
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna läsa positiva tankar
Vad vill du jobba som? Jag vill jobba med människor
Chips, morötter eller godis? morötter egentligen, men det är sällan man väljer det framför de andra två
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? blogg?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Behöver inga fler piercingar, naveln och öronen räcker gott och väl. Tatuering ska jag införskaffa mig. Något som jag tänkt på i flera år, ´det är något som kommer symbolisera nåt väldigt betydelsefullt och påverkat mitt liv. mer säger jag inte.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat
Gungar du på stolen? det händer
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? inte ett dugg
Saltar du på maten? om det behövs
Gillar du att sjunga? ja
Anser du att du är stark? både psykiskt och fysiskt, kanske mer psykiskt (;
Brukar du sola? sällan i solarium, alltid på sommaren
Vad gör du om du får hicka? hickar vidare och svär lite
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? mjölk
Har du en besatthet? nepp


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback