Torsdag 14/10-10

Du har tur som en toke du sa mamma innan hon la på lurn. Där kom den där toke upp igen, jag som hade förträngt honom. Körde stenhårt med det uttrycket ett tag i våras, bloggade om det och la det sedan på hyllan. Får se om jag kommer ihåg honom nu i fortsättningen då...

Förövrigt så har jag nyss kommit hem, håller på med den vanliga torsdags eftermiddag grejen. Bloggar & lagar mat samtidigt, samma plats varje gång. Den här gången ska jag laga korv & spagetti. Korven skär jag som mormor gjorde till mig & Matilda när vi var små! Som grisklövar!


Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

hahaha wtf! så gjorde pappa också när jag var lite men nu har han slutat med det, fattar inte varför :O! han gör det bara om jag ber om det eller också på julafton. korvarna blir mycket godare då! :D

2010-10-14 @ 13:38:44
URL: http://linanyren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygging ;)

2010-10-14 @ 19:44:18


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback