Tävling Hofors 24/10

Min lilla lill Myska! Klassen gick helt okej. Hon var aningen spänd och stel, men de är hon ju oftast inne på ridbanan. Nu kom vi ju också direkt utifrån och in till ridhuset. Ett snabbt miljöombyte, mysken behöver lite tid med att vänja sig vid nya situationer. Jag är helnöjd, tre procent högre än vad vi fick för två veckor sedan när vi var iväg. Jag vet vad vi ska jobba vidare på, så nu kör vi! Tävlingsterminen är klar för i år och nu ska jag och Myska börja trappa ner. Kommande vecka ska vi ha det så lugnt och skönt, framförallt kravlöst. En dressyrträning och en hoppträning inplanerad, sen blir det skogen för hela slanten. Inte en enda rem vill vi se på hela veckan!
Här får ni se min vackra svarta pärla, jag aningen bakåtlutad i sadeln men det beror på att hon stog emot så pass mycket när vi red fram.

Puss och godnatt, nu väntar duschen!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback