Tävling hemma & borta



Vilken dag, ett tag trodde jag att jag skulle hinna dö några gånger om innan dagen skulle ta slut. Men nu sitter jag här, så levande som man bara kan bli och dagen börjar närma sig natten. Stog som funktionär hela dagen idag nere på ridskolan. Jag och mamma åkte innan åtta imorse och kom hem vid halv sju. Då åt vi lite, sen åkte vi fram med Myska till ridskolan så jag kunde rida i genom henne inför imorgon. Hon var jättefin idag, jag måste försöka hitta samma känsla imorgon, samma bubbla. Försöka stänga in mig i mig själv och stänga av allt ljud utanför. Det kan inte vara så svårt, det ska funka imorgon. För min skull! Jag ska gå upp tidigt imorgon och göra klart allting, smörja, knoppa & putsa. Samt ta fram alla saker, ska inte glömma något den här gången. Sen ska jag prova något nytt, jag ska rida henne här hemma först innan vi åker iväg till Gävle. Som en första uppvärmningsklass, fast hemma. Jag får känna på henne lite och hon kanske kan få bort den värsta energin och lägga det resterande på fokusering. Tänk om allt kunde gå enligt mina planer imorgon, vilket jävla toppendag det skulle bli då!

Godnatt på er, nu gör vi det bästa av det här! :D

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback