Sweet dreams



bla bla bla... har pluggat absolut hela kvällen, varän jag kollar så ser jag små små bokstäver flimra förbi framför ögonen. Jag har pluggat både matte och omvårdnad, har prov i de båda imorgon.

Annars då? Jag känner mig som en tråkig plugg människa som läääängtar efter höstlovet och den fem veckors långa apu´n. Jag vill hitta på någonting annat, få lite omväxling i tillvaron... Det mår alla människor bra av ibland. Jag har inte så mycket mer att säga. Ni får ha en fortsatt bra kväll/natt. Dröm inga mardrömmar nu, såsom jag gjorde inatt. Usch rysligt läskiga karl? (monster/troll) vid namn Tessan som försökte och lyckades bita av mig fingertopparna... blir riktigt rädd när jag tänker på det.


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback