Måndag 4/10 - 2010

Jag har verkligen ingen inspiration till att uppdatera bloggen. Eller insoirationen finns men det finns ingenting som är intressant att skriva om. Mina senaste inlägg skulle man lika gärna aldrig ha publicerat. Hur tråkiga är dom inte? Både bild & handlings brist. Jag vill inte framstå som någon tråkig person som jag faktiskt känner att jag framstår som nu...

Så ska jag lika gärna tjata vidare om det jag brukar så kan jag åte igen nämna att jag längtar tills den 13:onde. Jag vill ha Håkans platta nu!!!! Matilda har bokat tåg nu och vi ska kolla över hotell snart igen. En månad kvar, en liten fjuttig månad. Sen kanske jag äntligen får allt som jag längtat efter så länge. Få se underbara Håkan på Hovet och kanske äntligen har börjat med stallet. Om det är så det blir, så kommer jag bli den lyckligaste!

Ge mig en kyss innan du går
att bygga en dröm på
En kyss innan du går
En kyss att bygga en dröm på

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback