En stund i rampljuset

Ala har vi väl någon slags stund i rampljuset, har nyss kollat i genom några filmer som jag gjorde tillsammans med lite olika folk för några år sedan. Grejen är den att jag har sån jävla lust att göra till, liksom som en liten comeback. Det kanske låter omoget men det skiter jag i, för hur kul skulle det inte vara om några år om jag hade en till att titta tillbaka på och skratta till. Fast vilka vill riskera sitt rykte och göra den med mig ? haha !
Den hår gången ska den bli 10000gr bättre (;

Historien om två spritgalna män...

Pionmord...

Min kära lilla häst...

Kidnappning

Den här vet jag inte riktigt vad det var... mordjakt av nåt slag av två fiender


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lägg upp fler!!!!

2010-10-11 @ 16:57:19
URL: http://redmartini.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback