Det årliga skolfotot

Imorgon är det min klass tur att bli fotade till skolfotot. Skolkorten är någonting i regel som jag verkligen inte gillar, tidigare år har jag haft panik över detta och tänkt regelbundet på det månader i sträck. Men jag tror att jag har kommit till en viss insikt nu. Även om skolfotonen är ångestframkallande så har jag nu insett att det är lika hemskt för alla, alla bli lika missnöjda och faktiskt alla blir säkert lika '"fula" med som man själv tycker att man blir, Det gäller att släppa allt kritiskt mot sig själv och faktiskt se att andra också tycker att dom själv är minst sagt lika fula.  Även om jag tycker att jag blir hemsk, så finns det alltid någon som blir värre. Det är endå bara ett kort vi pratar om, ett litet kort. Hur många foton tar vi inte om dagen som blir minst sagt lika hemska? Jag brukar tycka att det är jobbigt, men nu känner jag bara so what. Även om jag blundar på kortet så går inte jorden under för det. Nu kör jag Linas skämt, (nej för det gör den 2012) Släpp allt det stela och ha kul istället, det är din klass du är med. Är eran klass lika underbar som min så var bara glad över att du får ett tillfälle till ett foto tillsammans med dom! So long !


The worlds greatest ! <3

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

haha mitt skämt kommer jag leva länge på, i alla fall till 2012....

2010-10-06 @ 15:54:32
URL: http://linanyren.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Oohhhja :) Håller med fullkomligt :)

2010-10-06 @ 16:46:10
URL: http://linddahl.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback