Brännbolls match!

Alarmet är ställt på halv nio, fy bubblan vad skönt att få sovmorgon imorgon!
Brännbollen på ridskolan blev succé, det var mycket folk i de båda lagen och uppskattades lika mycket av alla. Självklart så spöade vi från ridskolan dem från ungdomsgården... men såklart, det är tanken som räknas så det var väl modigt av dem att ställa upp mot riktiga hästtjejer, trots att dom måste ha anat i förväg hur det skulle sluta.. haha ! Okej, jag ska sluta kaxa, men det var väldigt roligt i alla fall. Självklart så glömde jag att ta någon bild "in action" för att lägga upp på bloggen, men säg någon gång som jag har hjärnan med mig ?

Puss & godnatt! Imorgon ska jag få mycket gjort.


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback