BALLERINA

Lyckan var som gjord när jag kom in från träningen och insåg efter att jag läst på innehållsförteckningen på en ballerina förpackning att jag faktiskt kan äta dom. Som jag älskar dom där kakorna, kanske dem som jag saknar mest sen jag blev nöt allergiker för 7år sedan, sju år ??? Herrgeud vad fort tiden går. Ballerina kladdkaka vanilj, inte en enda nöt innehållandes i den. Som jag njöt! Sen hade vi även ballerina pepparkaka hemma, men den var självklart full smockad med hasselnötter. Men inte är jag bitter, jag kan ju äta en sort i alla fall! :D

Det ytterligare plusset på den här kvällen måste endå vara träningen som gick riktigt bra! Har inte gråtit på två veckor nu, du gör framsteg Ellen.. (; Nej, men seriöst jag verkligen sög i mig allt som sas förrra veckan och har tränat som tusan på det under den här veckan. Övning ger färdighet som man säger, Helena var alldeles förundrad över vilket resultat vi nått från bara förra veckans lektion. U N D E R B A R T   R O L I G T !

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men herregud människa! Vad har du att klaga över! Tänk på allt jag INTE kan äta då !! :'(

2010-10-20 @ 22:35:49
URL: http://redmartini.blogg.se/
Postat av: ellen

sv; jaja, men jag utgick från min situation och inte din. Tänk vad glad du skulle bli om du plötsligt insåg efter några år att du faktiskt kan äta helt vanligt bröd ? (;

2010-10-20 @ 22:41:24


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback