50 frågor

Hittade en lista från http://www.listfolder.com, lite löjliga frågor men med brist på annat så.

Senaste:
1. Meningen du sa?: Jag sjöng nyss, men vet inte vilken mening jag avslutade med.
2. Personen du pratade med?: Pappa
3. Du fick sms av?: Linus
4. Du kramade?: oj, jag har ingen aning

Idag:
5. Kläder?: Jeans & ett linne
6. Bättre än igår?: Nej

Imorgon:
7. Är det: Söndag
8. Planer: Fika firande för pappa

Favorit:
10. Nummer?: 1 & 20
11. Färg?: vit
12. Årstid?: våren

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: ja
14. Humör för tillfället?: nöjd
15. Det första du gjorde i morse?: snöt mig
16. Vad åt du sist?: En kola
17. Vad irriterar du dig på?: FÖRKYLNINGAR :@
19. Vem tänker du på just nu?: mig
20. Tror du att personen tänker på dig med?: jo
21. Vart reste du sist?: gävle
22. Vad gjorde du igår kväll?: jobbade
23. Liknar du din mamma eller pappa?: jag liknar inte direkt någon av dom, jag är evolutionernade (;
24. Ler du ofta?: oftast
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: alltid
27. I vems säng sov du i natt?: min egen ♥
28. Vilken färg har din tröja?: svart

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja
31. Gråter du när du skadar dig?: det beror ju på

Lycka:
32. Är du en glad person?: ja!
33. Vad gör dig glad?: att glädja andra
34. Önskar du att du var lyckligare?: javisst
36. Kan musik göra dig glad?: ja!

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: ja
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: ja
39. Har du en flick/pojkvän?: nej
40. Är du nöjd med det?: inte direkt missnöjd heller
41. Är du kär?: nej

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: hamburgaren
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha ah, med ett annat namn... champe kommer du ihåg k-listan?
43. Är du en mobbare?: nej
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: ja
45. Har du blivit sviken någon gång?: ja

Skolan:
46. Gillar du skolan?: ja
48. Värsta ämne?: social omsorg
49. Har du spytt i skolan nån gång?: nej
50. Är skolmaten god?: inte ett dugg

 


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback