Torsdag kväll, sömnen står på tur

Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax släcka lampan. Imorgon är det fredag, och det kan nog inte kännas bättre. Jobbar dagtur, och ska försöka få ihop en ny film tillsammans med Jeanette för att kunna minnas även den här APU´n på bästa sätt. Jag skulle sååå gärna vilja visa er den första filmen, som vi spelade in under förra praktiken, men det skulle kännas oproffessionellt så jag låter bli med det!
Ikväll har jag vart ute och ridit med mamma, vilma & myska! Det var rätt motigt och krävdes övertalning utav sig själv först innan man tog sig ut. Men väl ute så flöt det bara på, inga problem alls. Jag tänkte knappt på att vädret var som det var. Det var bara skönt att få komma ut och andas lite frisk luft.

Gud vad jag känner mig positiv, underbart sätt att sluta dagen med!
Puss & godnatt!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback