Sjuk!

Det blev en sjukanmälning idag från praktiken. När jag vaknade kände jag på en gång att nåt inte stog helt rätt till. Det tröck över bröstet för att jag kände ett sånt illamående, kände av det kvällen igår också men de blev bättre när ag kom hem. Nu känns de inte alls bra, usch vad illa jag mår. Tydligen mår Matilda heller inte bra idag, hon mådde också illa. Vi skulle aldrig ha käkat på donken igår, maten var inte okej!

Får passa på att lägga in några av bilderna sen helgen på en gång när jag ändå bloggar. Ungerfär hälften av bilderna är tagna av Matilda, av hennes kamera.

Det här är på hotellrummet, vi fick ett designrum. Men varför i hela friden ska man kunna sitta i sängen och kolla på den andre som är på toaletten? Man såg rätt igenom.





Den här spelningen är de bästa jag har vat på någonsin, helt utan tvilvel!


Matilda när vi vandrade runt på stan!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha kanske för att det finns ett skynke.. ;P

2010-11-15 @ 18:27:39


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback