Middag hos farmor & farfar

Kolla på den här bilden riktigt noga! Visst blir man glad av den, jag har kollat på den i flera minuter nu och kommer på mig själv att bara sitta och flina. Den är spontan, avslappnad och sprider glädje rakt igenom. Det är nog den bästa bilden jag har på mina syskon + mina små kusiner (pappas sida av släkten). Jag älskar den!

Syster & bror! Matilda kommer säkert bli sur över att jag lägger ut bilder på henne och sääga att hon var grymt ful och att jag måste ta bort dom. Men de tänker jag inte lyssna på den här gången ! (;


Farmor & mamma!

Farfar som fyller 65 nu på Onsdag! GRATTIS ! :)

Puss & godnatt det var allt från mig. Har haft en trevlig kväll, med god mat och trevligt sällskap!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback