Måndag 8/11-10

Ny vecka, men de här är inte vilken vecka som hellst. Den här veckan har jag sett fram emot enda sen vi bokade biljetterna i somras. På lördag smäller det, på lördag händer det, lördag är den enda dag som finns i mitt huvud just nu. Det kommer bli så grymt roligt så jag kan inte ens föreställa mig det själv, älskade Håkan! ♥
Hoppas den här veckan kommer gå riktigt snabbt, det kommer den nog göra också med tanke på att de är första praktikveckan, den går alltid snabbt!

Idag ska jag försöka få lite saker gjorda. Stallet är helt klart och hästarna ute, så fort jag bloggat klart så är det frukost som gäller. Sen ska jag sätta mig på cykeln?? (Usch och fy jag cyklar inte ofta, och när de är såhär kallt ute finns de inte på kartan.. men jag gör det ändå) fram och hämta ut några busskort, sola och sen hem igen. Myska ska motioneras och jag ska rensa bland jackorna, fast de tar inte lång tid men lika bra att nämna det annars glömmer jag det nog. Sen tänkte jag baka en kladdkaka som avslut, sen så får jag se vad som händer!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback