Loven gör dagarna tråkiga


Även om jag älskar att ha lov så måste jag säga att de blir väldigt långtråkigt i längden. I alla fall under kortare lov. Under sommarlovet så blir de ledighet i en sån pass längre utsträckning så då tar man sig för med saker och ting, man gör någonting av dagarna. Under kortare lov så gör man absolut ingenting, i alla fall så gör inte jag det. Sitter hemma om dagarna och tar de lugnt, går ut och rider sen tar man de lugnt igen. De kanske är bra ändå, får en att längta till saker sätter igång igen, man samlar energi. Nu ser jag fram emot APU´n, vara i en annan miljö och lära sig. Gud vad roligt det ska bli, jag älskar praktik! Sen kommer ju bloggen bli intressantare också när jag har nåt mer att skriva om... (;

Ikväll ska vi till famor och farfar och äta middag, en födelsedagsmiddag för farfar. Men innan de tror jag att jag ska hänga med fram till bionärhallen, brorsan har match!

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

konsten är att göra det intressant det är väl de krydda är till för? :D pöss varsegod

2010-11-06 @ 23:12:11
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback