Lördag !

God förmiddag!
Idag har jag bestämt att jag ska hålla mig inne hela dagen, lika bra om jag ska få den här förkylningen ur kroppen någon gång. Har nog med sysslor ändå, ska alldeles strax sätta igång med att städa övervåningen, sen tänkte jag baka med mamma. Pappa fyllde år igår så en del av släkten kommer och fikar imorgon. Men kanske det jag ser mest fram emot, är något som det var väldigt längesedan sist. Jeanette kommer hit och tillbringar kvällen med mig, det blir film, playstation (need for speed antagligen), godis & bara vara. Det tror jag blir min mirakelmedicin mot förkylningen!


Du är bäst, jag klarade mig inte utan dig! <3


Kommentarer
Postat av: nettan

älskar dig<3

2010-11-20 @ 11:58:42
URL: http://edmanjeanette.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback