Hejdå helger !

Mina APU tider har löst sig, mina turer på helgerna är strukna och jag kan fokusera på veckora istället. Min handledare var riktigt snäll strök dem, med tanke på att de varken går passande tåg eller bussar på helgerna. Jag trivs jättebra på geriatriken, verkligen. Tog HB på mig själv idag, blev nyfiken på hur det låg till och stack ett litet stick i fingret, ch tro det eller ej nu ligger mitt blodvärde nästan normalt. Idag fick jag ett värde på 114, kommer ihåg hur förjävligt rent ut sagt jag mådde för 1.5 år sedan när det låg betydligt lägre.'

Ska iväg på träning senare, men idag får inte Myska följa med. Hon har vilat i en vecka och den känns inte schysst att ta med henne då. Det blir ridskolehäst för min del, riktigt annorlunda. Men sånt är nyttigt det med!

Puss!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback