Dagen blev som planerad

Allt som var planerat har blivit gjort idag, förutom kladdkakan då för den ska jag göra nu. Sen tänkte jag ta mig ett varmt bad, blev lockad till det när jag stod och diskade och kände vattnet runt händerna och handlederna, det kändes så skönt.

--------------------------------------------------

Jag får dåligt samvete, så dåligt samvete så det skriker om det. Jag hade helt ärligt tänkt att göra det, det blev bara inte i rätt tid men jag hade ändå tänkt göra det senare istället. Fan, vad dålig jag är ibland. Så jävla dålig!
Det kan jag uppriktigt erkänna, jag gör väldigt många fel, jag är inte perfekt och jag har heller aldrig trott att jag är det. Även om jag får det att låta så ibland! Förlåt! Det finns väldigt många bättre än mig, galet många fler. Alltid lättare att få någonting nerskrivet än att säga det rätt ut. Kanske låter jag trovärdigare om jag skriver det, får hoppas de för jag menar det verkligen.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback