Zookey

Läste på facebook att det skulle bli 20 grader imorgon. Helt klart något att se fram emot! Dock har jag lit problem med att hitta kläder nu när det bli varmt, skulle känna mig allt för oklädd i korta shorts & i jeans blir det lite för varmt! Tror jag kommer leta reda på en gammal potatissäck och ha på mig imorgon! Låter strålande va?

Tog en glass på Selma´s idag! Blev polka & marängswish för min del! Bilden står Fanny & Lina för. Lena och Champe är ur bild!

Tror jag försökte vara lite för cool på bussen!

Linus my love! Hennes hår & Vilmas pannlugg har likheter, avundsjuk på dom båda!



Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

snacka om rubbat hår! haha euw vad jag är ofräsch

2010-06-02 @ 07:59:34
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback