Time of dying

Ibland kan det vara underbart att bo i detta land!

Varm dag! Jag har varit ut och ridit på Vilma & Myska idag. Vilma tog jag en tur efter vägen/skogen med medans jag nyss har kommit hem ifrån Lena träning med Myska. Vad säger man? Brunstiga ston, vad ska man göra med dem? Hon sprang runt och spände sig, drog åt höger, gnäggade och frustade och koncentrerade sig på allt annat än mina signaler. Tror det här var årets värsta träning, har även fått blåsor på fingrarna igen. Precis som förra sommaren! I och med det söker jag er förståelse för hur det gick. Det gör inte så mycket, jag vet vad det beror på och det är hennes nya vän Jasmin. Efter träningen höll jag på att svimma, var helt apatisk och förmådde mig inte till så mycket. Efter att klunkat i mig en hel vattenflaska kunde jag ta reda på min svettande häst!
Nu blir det in i duschen, jag känner mig alldeles klibbig efter att svetten har runnit! Vi hörs och ser vad som händer ikväll! Kanske drar jag till Lisette och äter upp hennes popcorn! Great!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback