The sound of truth

Härlig dag!
Nu börjar en ny vecka med nya möjligheter.
Den här veckan är starten på något nytt!
Den här veckan fyller jag sjutton.
Den här veckan.......

Solen lyser och jag har nyss kommit in på en timmes powerwalk med Myska. Jag brukar inte promenera, definitivt inte aktivt under en timmes tid. Det surrar lite i mina ben och fötter nu, säkert en bra känsla. Ikväll har jag dressyrträning igen, härligt! Tills dess blir det att fortsätta med att gurgla saltvatten. Ont i halsen, känns som ett bi skulle ha stuckit mig. Senare vill jag hyra film med Champe!


Jag i mina vita reebook, Myska i hennes gråa järnskor! Ska smörja hennes hovar ikväll också!

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

hahaha du ba är som kajsa som går åt och går med hennes ko!

2010-06-21 @ 15:52:55
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback