Take it off

Sen jag fick min data så har jag utvecklat ett annat betende. Den följer mig vart jag än går samtidigt som jag försöker hålla det på en balanserad nivå. Jag tänker inte direkt fastna i den, men det är så praktiskt att ha den vid sin sida. Jag sitter inte mer än förut, bara lite oftare och kortare tid. Sitter och kollar på morden i midsommer nu samtidigt som jag skriver med Lisette över msn. Imorrn ska vi in till Gävle, shoppa lite och sedan bege oss till min kusin som fyller år imorgon! Bara det finns plats i bilen förstås!

Nu måste jag ut och släppa Jasmin från den lilla hagen, var där för en kvart sen men då hade hon fortfarande mat kvar så jag lät henne äta upp i lugn och ro! Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback