Right now na na na na

Stallet färdigt, nu ska jag försöka få någon reda på mitt hår sen ska jag åka och jobba! Det kan nog kanske bli lite mer att göra idag. Jag måste också komma ihåg att ringa "munkfolket", och höra om de behöver någon hjälp att rulla munkar över marknaden i sommar. Även om jag inte vill jobba då, så måste jag. Bara att bita ihop! Det är rätt roligt ändå, men ligger över fel helg.

Något som är ännu roligare är min vän Jeanette som jag försöker få tag på, och har försökt fått tag på hela morgonen. Hon svarade en gång och lovade att ringa upp efter ett litete tag, det kan man ju undra hur det gick. Hon ringer mig mitt i nätterna och tror att jag tänker svara och jag ringer henne på förmiddagarna och hoppas på att hon ska svara. Nämen kors i taket nu ringde hon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men ellen då, gud vad du mytar ;)

2010-06-18 @ 00:02:29


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback