Ordinary day

Dagens lista

Senaste

Låt du hörde: A thousand miles - Vanessa Carlton

Film du såg: Last shot? Såg bara början ifs...

Mat du åt: köttbullar med mos.

Kram: hmm... längesen nu kanske från Lisette i söndags.

Puss: Myska fick några i stallet idag!

Känslan: Splittrad

Resa: till mångeln (;

Glädje: Lisette

Dröm: Helknasigt, tog en powernap på (tre timmar, inte bra.) Drömde nåt om släkten som kom och väckte mig där jag låg och sov och dom började sjunga och gratta mig. Där lår jag och skämdes helt ofixad i mjukisbyxor mitt på blanka dagen. Kändes hur verkligt som hellst, måste vara mitt samvete som spelade mig ett spratt att man inte ska sova så länge mitt på eftermiddagarna.

Person du träffade: Mamma

Personen du pratade i telefon med: Lisette

Personen du fick sms av: Mamma

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig köppt korv däe :O

Gången du var utomhus: Nu ikväll när jag var in till hästarna efter deras middag.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det kan jag inte minnas, några veckor sedan kanske.

Saken du köpte: pizza

Allmänt

Ska bli skoj: Stan imorgon med L!

Ska inte bli skoj att: -

Sparar till: en förmögenhet

Pålägg som gäller: ost

Önskar att jag var bättre på: att sjunga

Dagens dryck: mjölk <3

Vad saknar du: Det jag hade för en vecka sen.

Tre band/artister: Håkan Hellström, Melissa Horn & Jhonny Cash

Vad har du gjort idag: tagit det luuuugnt, ridit

Brukar du svära mycket: alldeles för mycket

Hur tidigt stiger du upp: runt nio hellst!

På helgerna: Samma även där, hellst runt nio

Vad ska du göra ikväll: Sova!!!

Hur många timmar sover du per natt: Helt olika, runt sju kanske

Vem är snyggast i världen: Kan omöjligt välja en, alla är snygg på något sätt

Vad är det för veckodag: Torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Håkan!

Favoritplagg i garderoben just nu: Ett par jeans shorts

Längd: Enligt skolsköterskan tror jag det var 163cm

Vikt: Ingen aning, det spelar ingen roll för mig 

Byter gärna garderob med: Kenza !!!

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: alldels för längesen jag lästa, minns inte.. Det skulle kunna vara en självbiografi om Kristina Hansen.

Mitt rum kan beskrivas som: himlen? Jag älskar mitt rum, precis som jag vill ha det. Ljust, städat, noga utvalda detaljer. Definitivt inte plottrigt och nästan ingenting på väggarna.
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, mätt, förkyld

Jag tränar: Runt fem dagar i veckan, ska komma igång mer snart. Även om jag har intalat mig själv det i flera månader. Nej, jag ska börja springa nästa vecka! Jag ska!

Jag ville bli när jag var liten: Sjuksköterska


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback