In the lap of the gods

Snabbt inlägg, kan skriva mycket mera imorgon. Nu måste jag snabba mig in på badrummet och borsta tänderna. Annars blir Jeanette så sur och börjar gnälla över att jag jämt är uppe så sent, nåt i stil med det är en dag imorgon också. Träningen gick helt suveränt, har inte tränat för Lena på ett år nästan och hon såg sådana jättestora skillander jämfört med förra året. Hur roligt som hellst att höra, även ett plus att min lilla ponny visade sig från sin bästa sida och verklgen försökte. Tänk hur mycket man kan älska henne? Haft filmkväll med L & C ikväll. En rysare, inte så värst farligt. Imorgon ska vi bsöka ikea och råna dem på fem kronors korv. Stålande eller hur?

Godnatt alla snälla!

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

oh jävlar vilken diss du gav till statoils korvar

2010-06-15 @ 01:07:52
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback