Good girls go bad

För jag har en egen ko, nej häst!

Det är riktigt ljust ute, nyss hemkommen från en rolig kväll igen. Film med J&L! Efteråt så bakade vi kladdkaka, som blev aningen för kladdig. Avnjöt den med jordgubbar och glass.

Träningen med Myska idag gick så himla bra, jag tror att det var den bästa träningen hittills med henne. Hon blir bara bättre & bättre för varje gång. Hon är så stabil nu min pärla! Lena gör underverk, hon är så himla duktig. Allt flyter på och funkar så bra när hon instruerar. Jag överdriver inte när jag skriver att hon är den bästa tränaren jag har tränat för. Börjar fundera på att anmäla till tävling den 6 Juli. Inte riktigt min grej det där, föredrar att vara hemma och träna. Fast nu börjar det gå så långt att min träning borde visa upp sig på en tävlingsplats. Jag tror vi kan grejja det. Vi får se hur det blir, är jag lugn så blir Myska det med. Nu ska jag sova!

 

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback