Crazy girl

En lust träffade mig idag, lusten att se twilight för första gången! Jag höll mig undan hysterin tidigare, men nu när den har lagt sig kanske jag ska ge filmerna en chans! Lugn dag, vilar upp mig lite! Är inte direkt van med att hitta på saker varje dag. Slets med ett ryck upp från alla skolböcker ut på nya äventyr den där torsdagen när terminen tog slut! Underbart tycker jag men min kropp & knopp tycker det är lite tröttsamt. Sov till nästan tolv idag, herregud var min första tanke när jag slog upp ögonen, klockan måste gå fel! Det har bara hänt ett fåtal gånger, skönt iaf! Ikväll väntar soffan, popcorn & några filmer på mig. Hur underbart bra lät inte det?

Nu väntar jag på skjuts till stallet, ska rida & ta hand om Jasmin idag! Klart man ställer upp!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback