Celebration


Nyss hemkommen från frukost på Wij trägårdar med brudarna, med blommor i håret åkte vi dit. Dock saknade jag en person där, min kära Linus! Vi käkade till ring så spelar vi, mysigt tyckte jag. Den här dagen kommer bli grym, vem går annars upp vid 6 för att käka frulle? Ska hoppa in i duschen sen blir det dags att bege sig fram igen. Dags för tårtskärning. Sen är det dags för bröllopet under en piknick med nära & kära. Underbart!!!!







Knasigt flummig bild! Vi bjuder på den!

Jag och Champe fick se Roger Pontare igår. Gissa om vi blev glada!

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

Ellen! <3 nee nu blir jag nästan lite ledsen när jg tänker på det. Jag saknar dig grovt!

2010-06-19 @ 13:47:44
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback