All summer long





Idag är det midsommar!
Jag vet inte hur långt tillbaka det var såhär fint väder sist på en midsommarafton!
Jag har varit ute med Myska nu på förmiddagen, vi hoppade! Tränade avstånd och att lära oss lyssna på varandras signaler även inom hoppningen! Det gick jättebra!!! Vi travhoppade på bågar, red olika samlade gångarter över bommar och hoppade på en åtta och hamnade i rätt galopp efter varje språng! Det kändes riktigt bra och jag är betydligt med avspänd när jag får träna i våran ensamhet. Jag tror både hon jag koncentrerar oss bättre då. Det kändes som vi tillsammans samarbetade och hade roligt samtidigt som vi försökte hitta flytet igen. Hon är en bra tjej Myska, jag gillar henne väldigt mycket! Vi känner varandra nu!

Jag har världens bästa vänner även! Ska ner till ekbo senare och ha det trevligt! Äta, leka lekar, fiska mm....Dom hade riktigt stora planer pågång under veckan som dom har jobbat hårt med. Synd att folk inte har något vett längre och kan fatta att man säger ja eller nej direkt när man blir bjuden till någonting Jag tycker det tillhör att man har hyffs. Blir man bjuden så väntar man ju inte på ett annat alternativ. Det är som om jag skulle bjuda någon på lunch sen sticker den någon till en annan för att det kanske serveras bättre mat där. Nej skärpning!
Men jag är alldeles lycklig ändå för att jag får umgås med er. Ni ställer alltid upp och finns för mig, älskar er!

Bara två dagar kvar nu..... :D

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback