After tonight

Jag måste börja inlägget med att nämna min vän Lina, mer känd som Linus för mig både i verklighet och bloggen. När jag kom in på hennes blogg idag såg jag det mest undebara inlägget. Hon hade skrivit det om mig, till mig! Linus finus jag blev så glad av det, om man skippar häst, bitch biten plus alla frågetecken! Det är det som gör dig speciell, du är speciell för mig! Jag älskar dig min vän, jag blir alltid så glad av din närhet. När du finns där även i mina bitchiga stunder. Inlägget måste läsas, även alla andra hennes inlägg. Jag kan dessutom komplettera början på vår vänskap som hon inte mindes lika klart!

http://linanyren.blogg.se

Idag mår jag bättre, imorgon ska jag vara frisk! Endast fyra dagar kvar nu tills jag fyller år, fyra dagar kvar till det var prick ett år sedan jag såg min älskade Hellström! <3
Jag är ruggit nyfiken på vad Jeanette & Lisette har kokat ihop, något hemlighetsfulla är dom! Jag som inte kan klara av hemligheter med min nyfikenhet. Jag borde verkligen jobba på det där. Snart får dom mig väl att börja bita på naglarna igen som jag har lyckats låta bli med sedan mitten av Juli 2008. Sabla ungar, tur att jag gillar dom så pass mycket ändå. Nu skavraket sova, imorgon börjar mitt friska liv! Det kan man ju inte missa, vi hörs!


Nytagen bild, man ser redan mitt friska leende! Fastän min förkylning tär på mig och jag är ruggit blek i ansiktet irl.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback