Want back down

Mitt ansikte är sönderbränt, det sticker och stramar som tusen nålar!
Låg i mångeln med Lisette, solen lyste knappt och det blåste som bara den. Både Lisette och jag låg och darrade. Hon somnade under en handduk och jag på rygg mot solen. Inte trodde jag att det skulle ta såhär eller. Det gör ont ont ont!Hela ansiktet och halsen liknar en nykokt kräfta. Mina läppar saknar känsel och det känns som sår. Don´t feel good. Förhoppningsvis försvinner det över natten och lämnar bränna istället! (; Men hur ska jag stå ut tills dess?

Måste byta bort mina pass näst nästa vecka också, satan annars blir jag hemma från semestern. Mamma och pappa funderar på att köpa husvagn igen. Borde man gilla det?

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

nämen! hahahahahah, vad söt du är Ellen!

2010-07-15 @ 17:00:14
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback