I belive in a thing called love

Just nu är det förjävligt varmt på mitt rum, har strumpor på mig också. Jag dööör snart i värmeslag. Men fötterna var alldeles för smutsiga för att vara mot nybäddade lakan. Inte orkade jag tvätta dom heller. :P Jättefin kväll i gävle med väldigt trevligt folk. Vilken tur att har er, skulle aldrig klara av att vara ensam! Ni gör mig alltid så glad! Jobba imorgon, blir att ta med boken!



I gotta say what's on my mind
Something about us
doesn't seem right these days
life keeps getting in the way
Whenever we try somehow the plan
is always rearranged
Don't wanna leave it all behind
But I get my hopes up
and I watch them fall everytime
Another colour turns to grey
and it's just too hard to watch it all
slowly fade away
I'm leaving today 'cause I've
gotta do what's best for me
you'll be ok...


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback