Break away

Kom hem från Gävle för ett litet tag sen, bråttom som man såklart fik imorse så blev mobilen kvar hemma. Hur man nu kan lyckas med det. Haft en mobilfri dag tills nu, har faktiskt klarat mig rätt bra ändå. Köpte inget speciellt, ett par byxor och tre stycken olika örhängen. Nu ska jag snart iväg till Gävle igen. Min kusin Ida fyller 9 år så det blir iväg och gratta henne en sväng! Just nu har jag en outfit som påminner om den Håkan bär i videon "kom igen lena". Jag gillar det skarpt och det är bara hatten som saknas!

Håkans outfit!                                     Min outfit! (dansar till låten)


ett par örhängen!

Det andra paret!

Det tredje paret. Har redan likadana men är trött på att limma dom efter varje gång jag använt dem så nu blev det nya! Inte direkt dyra heller!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback