Ur so gay

Typiskt hc! Först en massa väntan sen fick jag göra vad jag skulle. När jag väl skulle få reda på hur det skulle bli då fanns det ingen läkare på plats så jag fick åka hem. För ett tag sedan fick jag ett samtal därifrån. Hals/svalg provet visade positivt att jag har halsfluss. Men eftersom jag inte hade någon feber så skulle vi vänta och se tills slutet av den här veckan om det skulle bli någon behandling eller inte. Streptokocker eller inte, så länge jag inte skaffar mig feber blir det ingen pencillin! Jag får helt enkelt klara det här på egen hand, inga problem för mig! Men visst skulle det vart lite skönt med hjälp på traven! Nu vet jag iaf vad det är, ingen inbillning alltså!

Dags att leta kläder, får inte missa tåget! Även om det går om en timme! (;

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback